ProfiCONT - Facturi, Avize, Chitante, NIR-uri, Gestiune Forum Index ProfiCONT - Facturi, Avize, Chitante, NIR-uri, Gestiune

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

>>> REINSTALEZ CALCULATORUL SERVER, CUM SALVEZ DATE

 
Post new topic   Reply to topic    ProfiCONT - Facturi, Avize, Chitante, NIR-uri, Gestiune Forum Index -> HELP - Generalitati
View previous topic :: View next topic  
Author Message
proficont
Site Admin


Joined: 01 Jan 1970
Posts: 203

PostPosted: Thu Jul 02, 2009 8:58 am    Post subject: >>> REINSTALEZ CALCULATORUL SERVER, CUM SALVEZ DATE Reply with quote

Aceste instructiuni sunt valabile pentru calculatorul SERVER (unde este instalata baza de date).

ATENTIE - asigurati-ve ca ati salvat baza de date corect prin cele doua metode prezentate mai jos inainte de a efectua reinstalarea sistemului de operare. O salvare incorecta poate duce la pierderea datelor.

Inainte de a reinstala (formata) - efectuati ambele salvari (pentru siguranta). Nefectuarea salvarii datelor prin cel putin una din metodele urmatoare poate duce la pierderea definitiva a datelor.

metoda I - efectuati o salvare a datelor din aplicatie :
1 - Administrare->Salvare baza de date
2 - se creeaza fisierul de forma dbcodfiscal_an_luna_zi_ora_minut_secunda . Acest fisier copiati-l pe un stick, CD, alta partitie, sau in oricare alta locatie care nu va fi afectata de reinstalare
Pentru a RESTAURA (pune inapoi) baza de date, dupa reinstalare, fisierul obtinut mi sus puneti-l in C:\ (in radacina). Intrati pe firma DEMO, Administrare->Configurare APLICATIE la Cauta in casata lunga scrieti cuvantul REFA si activati optiunea pentru refacere bazei de date din backup.
Iesiti din configurare, tot pe DEMO intrati in Adminsitrare->Refa baza de date din backup. Selectati calea spre fisierul pg_dump.exe (este in C:\Progoram Files\Postgresql\Bin, daca aveti Program Files si Program Files(x86) copiati directroul bin din locatia de mai sus in C:\ si alegeti fisierul din C:\bin ), selectati fisierul de backup apoi, tot din C:\, screti codul fiscal fara ro si dati restaurare. Se deschide o fereastra neagra in care va cere parola - scrieti parola postgres (nu se vede cand o scrieti, scrieti si apoi dati enter) va incepe sa defileze operatiunea de restaurare a datelor. Dupa restaurarea completa tot pe firma DEMO intrati in Administrare->Macheta utilizatori si creati utilizatorii cu care se intra in aplicatie pe firma (este important ca la username sa scrieti exact userul cu care se intra in aplicatie pe firma). Puteti face apoi de pe site pentru a avea versiunea la zi sau copiati ProfiCONT.exe de pe vechea instalare pe noua instalare.

metoda II - salvarea bruta a bazei de date

1 - start->Programs->Postgresql->stop service (oprim serviciul bazei de date)

2 - Mergem in MyComputer C:\Program Files\Postgresql\Data si copiem toti directorii existenti(base, global, pg_clog, pg_multixact, pg_subtrans, pg_tblspc, pg_twophase, pg_xlog, etc...), FARA fisierele de configurare intr-o locatie de pe care putem sa ii accesam dupa ce am reinstalat calculatorul (alta partitie, stick, CD, director public in retea, etc...)

4 - copiem si directorul ProfiCONT in alta locatie accesibil dupa reinstalare

5 - reinstalam calculatorul

6 - reinstalam aplicatia ProfiCONT si verificam daca merge aplicatia (daca intra pe DEMO)

7 - start->Programs->Postgresql->stop service (pornim serviciul bazei de date)

8 - MyComputer C:\Program Files\Postgresql\Data stergem toti directorii existenti(base, global, pg_clog, pg_multixact, pg_subtrans, pg_tblspc, pg_twophase, pg_xlog, etc...), fisierele de configurare NU le stergem.
Copiem apoi directorii respectivi din locatia de la punctul 2 in C:\Program files\Postgresql\Data

9 - copiem si directorul ProfiCONT salvat peste noua instalare

10 - start->Programs->Postgresql->start service (pornim serviciul bazei de date)

Acum putem utiliza aplicatia. Daca nu merge cititi in continuare si urmati instructiunile exact in ordinea specificata (listati instructiunile de mai jos)


Last edited by proficont on Fri Oct 02, 2015 7:55 am; edited 9 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
proficont
Site Admin


Joined: 01 Jan 1970
Posts: 203

PostPosted: Thu Nov 29, 2012 8:55 am    Post subject: Ce fac daca nu merge dupa ce am urmat instructiunile Reply with quote

Descriere pas cu pas a instalare daca a esuat la instalarea conform instructiunilor de mai sus sau daca nu mai aveti kit-ul

Pentru modul II de backup (salvarea bruta a datelor):

Pe noul calculator
1 - daca instalarea o faceti pe un sistem de operare Windows Vista sau Windows7 - intrati in Control Panel->User Accounts si dezactivati UserAccesControl dupa care dati un restart la calculator.
- la instalarea pe Windows8 trebuie intrat in registry (in start screti regedit si apoi dati enter) - se va deschide fereastra cu registry HKEY_LOCALMACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System si la EnableULA se trece 0 ( gasiti instructiuni la adresa http://www.computerperformance.co.uk/win8/windows8-uac-disable.htm )(pentru Windows8 nu este suficient sa dezactivati UAC-ul din seterile UserAccounts, trebuie intrat in registry) dupa care dati restart al calculator

2 - daca aveti AVAST ca antivirus dezactivati-l pentru 10min sau mai mult

3 - verificati ce versiune de baza de date a fost instalata pe vechiul calculator si ce versiune de baza de date se instaleaza acum
a - pentru a vedea ce versiune de baza de date a fost instalata pe vechiul calculator intrati in c:\Program Files\Postgresql\Data , dublu click pe fisierul PG_VERSION - il deschideti cu Notepad - in el va scrie versiune de Postgres care este instalata (versiunea bazei de date) - 8.2 , 8.3 , 8.4 , 9.1 sau o alta versiune mai noua .
b - intrati apoi in directorul in care aveti kit-ul, de unde se face noua instalare si este fisierul postgresql-9.1.1-1-windows.exe sau in loc de 9.1.1-1 scrie 8.2 , 8.3, 8.4 - aceasta este versiuneacare este in kit-ul de instalare.
- cele doua versiuni trbeuie sa coincida, daca ele difera atunci trebuie instalata pe noul calculator versiunea de Postgres corespunzatoare - aceasta o puteti descara de la adresa http://www.ProfiCONT.ro/updatemodule - aici gasit 8.2 , 8.3 , 8.4 , 9.1 corespunztor diverselor versiuni . Intrati in versiunea care trebuie si o descarcati dupa care faceti instalarea versiunii corecte . La instalare va va cere sa definiti o parola pentru user-ul postgres - la parola scrieti postgres (cu litere mici, nu scrieti alta parola, ea se poate schimba ulterior)
Daca la instalare apar erori contactati suportul tehnic.

4 - de la adresa http://www.ProfiCONT.ro/updatemodule/odbc descarcati si instalati BDEInfoSetup.exe si psqlodbc.msi

5.1 - daca aveti kit-ul instalati ProfiCONT_KIT_x.xx.exe
- la final va cere codul de acces - daca nu il mai stiti acesta il gasiti la adresa http://www.ProfiCONT.ro/genereazaCod.php

5.2 - daca nu mai aveti kit-ul - copiati directorul ProfiCONT din C:\Program Files\ de pe vechiul calculator pe noul calculator si rulati Configurator.exe - codul il gasiti la adresa http://www.ProfiCONT.ro/genereazaCod.php

6 - intrati in start->ControlPanel\AdministrativeTools->Services - se deschide fereastra cu serviciile instalate. Mergeti pe servicul Postgres click dreapta->Properties->LogON si bifati optiunea Local system Account (atat) , apoi Apply, ok

7 - tot in fereastra cu servicii click dreapta pe Postgres->Stop

8 - intrati tot pe noul calculator in MyComputer C:\Program files\Postgresq\Data si sunt 9-12 directori (functie de versiunea de baza de date, cei cu galben si 5 fisiere). Stergeti directorii, lasati doar fisierele.

9 - copiati de pe vechiul calculator directorii din C:\Progrom files\Postgresql\Data (cei 9-12 directori functie de versiune - base, global, pg_log, etc... ), NU si fisierele

10 - tot pe noul calculator intrati in start->ControlPanel\AdministrativeTools->Services - se deschide fereastra cu serviciile instalate. Mergeti pe servicul Postgres si Start. Ar trbuie sa apara servicul ca started .

Puteti intra in aplicatie.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    ProfiCONT - Facturi, Avize, Chitante, NIR-uri, Gestiune Forum Index -> HELP - Generalitati All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group