ProfiCONT - Facturi, Avize, Chitante, NIR-uri, Gestiune Forum Index ProfiCONT - Facturi, Avize, Chitante, NIR-uri, Gestiune

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Mesaj la conectare - ATENTIONARE - conectare firma

 
Post new topic   Reply to topic    ProfiCONT - Facturi, Avize, Chitante, NIR-uri, Gestiune Forum Index -> HELP - Generalitati
View previous topic :: View next topic  
Author Message
proficont
Site Admin


Joined: 01 Jan 1970
Posts: 203

PostPosted: Tue Dec 04, 2012 7:59 am    Post subject: Mesaj la conectare - ATENTIONARE - conectare firma Reply with quote

Cand incerc sa ma conectez (sa intru in aplicatie) apare mesajul :

ATENTIONARE - conectare firma

General SQL error.
Could not conect to the server.
No connection could be made because target machine actively refused it.
[127.0.0..1:5432
Alias:baza

In windows intrati in start->Control Panel->Administrative Tools->Services
apare lista cu servicii. Mergeti la serviciul postgresql si verificati sa scrie in dreptul lui pe coloana Status started si pe coloana Startup Type Automatic.
Daca pe coloana Status nu scrie started inseamna ca serviciul bazei de date nu este pornit (din aceasta cauza nu puteti intra in aplicatie - nu se conecteaza la baza de date)
Solutie
- click dreapta pe postgres -> Properties->View si bifati optiunea Local system account (atat), Apply OK
- intrati si in MyComputer C:\Program Files\Postgresql\Data si daca este un fisier postmaster.pid stergeti-l (NU postmaster.opts)
- restartati calculatorul si verificati daca merge (ar tb sa fie ok, in 99% din cazuri aceasta rezolvarea)
Cauza poate fi ca la ultima oprire calculatorul a fost inchis din buton brusc fara a se face procedura normala de shutdown (inchis din buton fortat, cadere de tensiune, alte cauze...)

Daca nu merge nici atunci dezactivati antivirusul, reporniti calculatorul si verificati daca merge (antivirusul sa fie dezactivat definitiv inainte de repornire, calculatorul sa porneasca cu el dezactivat). Daca puteti intra in aplicatie cu antivirusul dezactivat verificati setarile antivirusului si faceti-le corespunzator astfel incat sa poata porni serviciul postgres.

Daca ati facut o reinstalare a calculatroului si va apare mesajul de sus atunci verificati modul in care s-a facut restaurarea datelor sau daca dupa ce ati pus baza de date inapoi (cea veche peste noua instalare) ati instalat aceeasi versiune de postgres ca cea pe care ati utilizat-o inainte (verificati ce versiune de postgres ati instalat - in kit si ce versiunea ati utilizat - in program files\postgresql\data\PG_VERSION deschis cu notepad). Detalii pentur aceasta situatie gasiti la adresa http://proficont.ro/forum/viewtopic.php?t=64

Alte posibile mesaje la conectare
http://proficont.ro/forum/viewtopic.php?t=147
http://proficont.ro/forum/viewtopic.php?t=148
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    ProfiCONT - Facturi, Avize, Chitante, NIR-uri, Gestiune Forum Index -> HELP - Generalitati All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group